Categoría: Oferta de empleo
Descripción: Person Specification, Skills, Experience & Qualifications:
Excellent verbal and written communication skills in both English and Mandarin
Candidate must possess basic computer knowledge.
Experience of working in a customer service and / or contact center environment is preferred
On-line experience in Support Role or Customer Services.
Candidates must have experience within direct customer management (Customer Service or Outbound Telesales) or equivalent.
Fecha Inicio: 02-11-2021
Fecha Fin: 02-12-2021
Más Información: Puedes acceder a la información completa de esta oferta en nuestro Career Center: (1) si aún eres ALUMNO de la UAH en Mi Portal: https://www.uah.es/es/ y (2) si eres EGRESADO a través del portal AlumniUAH http://alumni.uah.es previa inscripción en la Comunidad AlumniUAH. Para más información contacta con empleabilidad@uah.es.
Lugar del evento: Gibraltar
Convocante: Vicerrectorado de Economía, Emprendimiento y Empleabilidad
Pza. San Diego, s/n
28801 - Alcalá de Henares (Madrid)
España
Información: +34 91 885 50 00 info@uah.es
2022 © Universidad de Alcalá Mapa Web | Política de cookies | Política de privacidad | Aviso legal